woensdag 22 juli 2015

The book colour tag - wit

Mijn vorige Book colour tag is al weer even geleden, dus het is hoog tijd voor een nieuwe! Vandaag deel ik mijn witte boeken met jullie.


Bovenop de eerste stapel ligt The perks of being a wallflower van Stephen Chbosky. Dit boek kocht ik vorig jaar in Londen en vond ik erg mooi. Daaronder ligt Ik geef je de zon van Jandy Nelson. Er is een enorme hype rondom dit boek, maar ik heb het nog niet gelezen! Rainbow Rowells Eleanor & Park is echt ge-wel-dig. Leef! van Laura Maaskant opende eind vorig jaar mijn ogen. Elbie Lötters Stille Anna las ik een paar jaar geleden en is me altijd bijgebleven. Sletvrees van Sunny Bergman is een soort documentaire in boekvorm, erg mooi! Onderop ligt The glam guide van Fleur De Force, ook een aanrader.
 
 
Door met de tweede stapel! Kunnen muggen dronken worden is een geinig boekje dat leuk was om te lezen. Schrijven kreng! van Lisette Jonkman moet ik nog lezen en daar heb ik erg veel zin in! Daaronder liggen drie boeken van de meesterlijke schrijver David Baldacci: De verzamelaars, Verlos ons van het kwaad en King & Maxwell. Onderop zie je Alarmfase rood en De chirurg van Tess Gerritsen, allebei lugubere, maar goed geschreven boeken.
 

En de laatste stapel! Bovenop liggen boeken van Jane Austen en Anne Brontë die ik kocht in Antwerpen. Miss communicatie van Astrid Harrewijn was héél anders dan ik had verwacht, maar zeer zeker geen teleurstelling. Daaronder liggen Versier me dan van Jill Mansell en Chantal van Gastels Zoek het maar uit, beide heerlijke chicklits. De duivel draagt Prada van Lauren Weisberger heb ik eerlijk gezegd nooit uitgelezen, omdat hij me naar aanleiding van de film nogal tegenviel. Het vervolg heb ik wel met veel plezier gelezen, dus ik moet deze eigenlijk nog eens proberen! Het dagboek van Nicholas Sparks viel me ook tegen door de verfilming. Leslie Schnurs Uitgelaten! kreeg ik geloof ik een paar jaar geleden van mijn zus voor mijn verjaardag. Dat was een lekker niet-nadenken-gewoon-lezen boek. Onderop ligt Buikgevoel van Risa Green, mijn minst favoriete boek in deze Book colour tag.
 
In totaal heb ik 23 witte boeken! Welke van de bovenstaande heb jij al gelezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten