vrijdag 5 september 2014

Monthly favourites: augustus!

Zoals beloofd deel ik ook nu weer mijn favorieten van de maand met jullie. Deze keer de maand augustus!

YouTubevideo
FleurDeForce - My Night Time Routine: Sunday Pamper, van het officiële YouTubekanaal van FleurDeForce
 
Boek
David Baldacci - De verzamelaars
 
Lied
 
 Charlie Simpson - Would You Love Me Any Less,  van het officiële YouTubekanaal van Charlie Simpson
 
 Film
 De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween
 
 Quote
Door het lezen van twee boeken over Steve Jobs in de afgelopen weken kwam ik op deze quote
 
Kledingstuk
 De zachtste, warmste trui die ik in tijden heb gehad
 
Make-up
 Benefit Dandelion blush
 
 Verzorging
Instituto Español - Aloe Vera Sávila
 
Drankje
Little Miracles: organic energy - White Tea, Ginseng, Cherry, Açai, Agave
 
Eten
Eén van de collega's met wie ik in Antwerpen een appartement deel maakte een heerlijke risotto met garnalen. Helaas heb ik geen foto, maar de smaak was geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten