zondag 1 februari 2015

Monthly favourites: januari!

En toen zat de eerste maand van 2015 er al op. Hoewel het eerder herfst dan winter lijkt is hier toch echt de monthly favourites van januari!

YouTubevideo
Charlie Simpson en Emmy Blackery - Would you love me any less, van het officiële YouTubekanaal van Charlie Simpson
 
Boek
David Baldacci - Onschuldig (Of dit het boek was waar ik het hier over had, lees je in deze nieuwe rubriek!)
 
Lied
Gunship - Fly for your life, van het officiële YouTubekanaal van Gunship
 
 Film
Hartenstraat
 
 Quote
Een quote die ik ook gebruikte in mijn post over in shape komen en onstressen
 
Kledingstuk
Zijn ze niet mooi? Door deze sportschoenen van Nike ben ik extra gemotiveerd om te sporten!
 
Make-up
Hema - Mascara 3D effect waterproof (Veel volume en lengte, helaas niet zo waterproof als ik hoopte. Al met al wel heel fijn!)
 
 Verzorging
Aunt Jackie's - Curl la la, defining curl custard (Met een hémelse geur!)
 
Eten
Ik heb helaas geen foto gemaakt, maar ik raad je echt aan om eens de spareribs van Dalton Steakhouse in Deventer te proberen. Ik heb zelf alleen nog maar de sweet variant gehad en die is echt perfect! Ik sla de menukaart niet eens meer open, omdat ik al op voorhand weet dat ik dit wil eten. Aanrader!
 
Drankje
De verse oatmeal smoothies van Albert Heijn! Ik heb alleen de linker nog maar gehad, maar ik wil de andere twee smaken zeker ook proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten