zondag 11 januari 2015

Ups & downs 20

Daar zijn we weer! Ja inderdaad, 'we'. Mijn kat blijkt het heel gezellig te vinden om naast mij aan mijn bureau te zitten, dus heb ik een stoel bijgeschoven en zijn we nu met z'n tweetjes. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zal ik maar zeggen. Hier zijn mijn hoogte- en dieptepunten van deze week!

+ Een vriendin kwam op visite, terwijl ik niet had verwacht dat ze dat zou willen (vanwege de reistijd) en ze nam een heel mooie bos bloemen voor me mee.
+ Mijn stiefbroer kwam samen met zijn vriendin en mijn nichtje op visite, wat heel gezellig was!
+ Mijn kleine neefje knuffelde mij vandaag onverwachts, cute :)
+ Mijn kat is weer zichzelf (zie de eerste 'down').
+ Mijn collega's willen ervoor zorgen dat mijn contract per september verlengd wordt.
+ Ik heb gisteren weer een dagje met mijn oudste broer doorgebracht door hem te helpen op zijn werk.
+ Ik ben eindelijk begonnen in een boek waar ik al een hele tijd op aasde. Waarschijnlijk wordt het mijn 'favourite' van deze maand, dus ik verklap de titel nog niet (het moet wel spannend blijven natuurlijk ;)). Mocht een ander boek dit exemplaar toch nog verslaan vóór de 31e, dan zal ik alsnog laten weten welke ik bedoelde (zo ben ik dan ook wel weer).
+ Ik heb ontzettend gave fitnessschoenen gekocht!
+ Die schoenen heb ik gekocht omdat ik donderdag begin bij de sportschool hier in de straat en mijn vorige sportschoenen he-le-maal af waren.
+ Ik heb de borg van mijn oude studentenkamer ontvangen!

- Mijn kat was vanochtend niet te genieten en krijste zelfs tegen me...
- Vervolgens kwam de gordijnrail los van het plafond toen ik de gordijnen opendeed. Echt een top begin van de ochtend moet ik zeggen.
- De spanning van 'wordt mijn contract wel of niet verlengd' begint weer. Het loopt sowieso tot september, maar momenteel lijkt het erop dat er letterlijk vanaf september ook echt geen plek meer voor mij is (of er moet iets veranderen).
Het was al met al dus een goede week (op vanochtend na :p). Tot gauw!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten