zondag 4 januari 2015

De balans opmaken

In januari 2014 deelde ik met jullie mijn goede voornemens voor dat jaar en ik had beloofd dat ik hierop zou terugkomen. Ik heb het idee dat het wel aardig goed is gegaan, maar we zullen eens kijken!

Ik besteed meer aandacht aan 't Theehoekje 'en wel in de vorm van een nieuwe post op iedere doordeweekse dag!'
Ahum... Tja, wat moet ik hier nou over zeggen... Tussen 15 januari en 11 juli heb ik geen enkele post geplaatst, onder andere vanwege stress en daarna heb ik meerdere keren mijn doel per week bijgesteld. Vanaf 30 november tot vandaag heb ik ook geen enkel bericht geplaatst door mijn verhuizing. Ik kan dus kort zijn over dit voornemen: ik moet me schamen!

Conclusie: fail...

Ik breng meer structuur aan 'door iedere dag te koken (uitzonderingen daargelaten) en meer bewegen, maar ook tijd voor het huishouden (booooooringgg!) en mezelf over te houden'
Kijk, hier wordt het wat beter! Tot mijn verhuizing heb ik zo goed als iedere dag gekookt, afgezien van de dagen waarop een patatje er ook wel in ging en de tijd die ik voor mijn werk in Antwerpen heb doorgebracht (daar aten we buiten de deur).
Het 'meer bewegen' heb ik niet echt gedaan. Ik wilde weer een fitnessabonnement nemen, maar omdat ik vier dagen per week in Antwerpen zat zag ik het niet echt zitten om daarnaast nog een avond van huis te zijn om te fitnessen. Toen ik niet meer in Antwerpen zat, werd ik geopereerd en tijdens de herstelperiode verhuisde ik. Smoesjes? Misschien wel, maar ik vond het goede redenen om even te wachten met een abonnement. Dat zou pure geldverspilling zijn geweest.
Met mijn huishouden is het allemaal erg goed gegaan! Meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen, mijn huis is gewoon altijd schoon :)
Tijd voor mezelf is even wat minder, zeker met het klussen en de verhuizing. Het gaat sowieso altijd met ups en downs, dus het blijft een aandachtspunt.

Conclusie: goed bezig, al zeg ik het zelf :)

'Aangezien ik droom van een appartementje ga ik flink sparen!'
Nou, da's gelukt hoor! En zoals jullie weten is het appartementje inmiddels ook een feit. Mijn spaargeld is nu zo goed als op (ouch...), maar daar heb ik iets heel fijns en moois voor terug gekregen :)

Conclusie: oooooh yeah!

Ik wil mijn grote droom laten uitkomen door 'het live bijwonen van een concert van mijn idool Charlie Simpson'
Nou, die droom is uitgekomen hoor! In mei ben ik naar een van zijn concerten geweest in Londen en het was su-per-gaaf. Zo gaaf zelfs dat ik over vijf weken alweer ga!

Conclusie: douze points!

Het heeft schijnbaar goed geholpen om jullie op de hoogte te brengen van mijn goede voornemens, want normaal gesproken houd ik me niet aan zoveel ;) Hoe is het met jullie voornemens gegaan?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten