zondag 30 november 2014

Het is echt waar...


...ik heb een huis! Afgelopen maandag had ik een bezichtiging en donderdag kreeg ik de sleutel van mijn aanstaande paleisje. Sinds vrijdagavond zijn de kluswerkzaamheden in volle gang en ik moet zeggen dat het behoorlijk vermoeiend is, nu al!

Mijn broer wil mij voor de kerst in mijn nieuwe stulpje hebben en met zijn mateloze enthousiasme heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik denk dat het wel moet lukken. Hoewel we zowel gisteren als vandaag niet zo ver zijn gekomen als ik had gewild (en gedacht) ga ik er toch voor :)

Hopelijk kan ik iedere dag even iets doen, dan gaat het wel lekker snel. Mijn broer wil twee avonden per week komen helpen en mijn vader komt ook zo vaak als mogelijk. Wat een geluk!

Het kan de komende weken dus wat rustiger zijn op 't Theehoekje, maar dat maak ik in het nieuwe jaar ruimschoots goed :)

Klus- en decoratietips zijn van harte welkom!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten