zondag 23 november 2014

Jahahaa!

Het is eindelijk zover. Nou ja, bijna dan... Ik heb héél waarschijnlijk een nieuw huis! Morgen ga ik naar de bezichtiging van een lotingwoning en ik sta op nummer 1. Er kan dus niets meer fout gaan. Tenzij het echt een woning van niks is, dan moet ik misschien maar 'nee' zeggen. Dat betekent dan wel dat ik de komende zes maanden niet kan inschrijven op woningen.

Ik heb sowieso het idee dat het morgen wel goed komt. Ik heb alleen een plattegrond gezien en een foto van de voorkant, maar het lijkt allemaal helemaal leuk! Hopelijk ben ik morgen nog steeds zo enthousiast :)

Ik ben de afgelopen dagen ontzettend druk geweest met van alles te bekijken op het gebied van meubels, verf, accessoires en - ja, dat moet helaas ook - energieleveranciers. Jemig, wat moet je veel regelen bij een nieuw huis! Het is heel erg leuk, maar tegelijkertijd ook superspannend. Duimen jullie voor me?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten