vrijdag 11 juli 2014

Goed voornemen: check!

Ik las net mijn post over mijn goede voornemens voor 2014 terug en ik zag dat ik één ervan - mijn grootste droom - heb uitgevoerd! Ja, aan de andere heb ik ook zeker gewerkt, maar dit voelt toch als de belangrijkste: ik ben naar een concert van mijn idool Charlie Simpson geweest!

Op 15 mei ben ik naar Londen gevlogen waar ik een dag later het concert heb bijgewoond in de O2 Academy Islington. Ik was vanaf 11.00 uur al steeds in de buurt van het gebouw en om 13.00 uur waren er nog een paar fans. In de middag zagen we de verschillende bandleden, Charlies broer (Edd Simpson van Union Sound Set - zij traden ook op) en - ja ja - zelfs Charlie rende langs! Het is toch vreemd om iemand in het echt te zien als je hem alleen van foto's en video's kent.

Het concert was echt super! Ik stond helemaal vooraan in het midden, hemelsbreed twee meter bij mijn grote (letterlijk en figuurlijk) idool en voorbeeld vandaan. Later ving ik, de grootste kluns als het aankomt op gooien en vangen, nog één van zijn plectrums, ha! Ik heb Young Pilgrim door hem laten signeren (ook door zijn achtergrondzanger Nick Worpole die mij herkende van Twitter, door mijn vele getweet - schaamte en trots tegelijk) èn ik ben met hem op de foto geweest! Eerder ook al met zijn broer en later nog met twee van zijn bandleden, Alex Yeoman en Andrew Balkwill (Nick wilde niet).

De volgende dag vloog ik weer naar huis en had ik een ware kater die nog dagen aanhield - niet van de drank, puur omdat het zó gaaf was. Toen heb ik besloten dat het geen eenmalig avontuur was, maar dat ik volgend jaar zéker weer ga!

De mooiste dag van mijn leven tot nu toe!

De door Charlie Simpson en Nick Worpole gesigneerde cd Young Pilgrim met in de hoek de plectrum
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten