vrijdag 25 september 2015

RYBSAT update 4

De vierde dag van de Read-Your-BookShelf-A-Thon (#RYBSAT) zit er alweer op! En hoewel ik ook vandaag wat minder heb gelezen dan de eerste twee dagen, ben ik nog steeds heel tevreden.


Gisteravond begon ik al in Het dubbelleven van Cassiel Roadnight van Jenny Valentine en vandaag las ik het boek uit. Het was anders dan ik had verwacht en dat bedoel ik in positieve zin! Vanmiddag heb ik een stuk minder gelezen en ook vanavond las ik niet veel pagina's, maar ik ben inmiddels onderweg in Vintage van Olivia Darling. Het boek komt voor mij wat traag op gang en alles heeft nogal veel uitleg nodig, wat ook niet echt meehelpt om meer te lezen. Hopelijk is de rest van het verhaal wat minder taai :)

Mijn page count tot nu toe is: 1721 pagina's.

Hoe gaat het met jouw RYBSAT?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten