donderdag 17 september 2015

Read-Your-BookShelf-A-Thon TBR!

Wauw, wat een timing! Ik heb erg veel zin in een read-a-thon en ik zag net een video van Little Book Owl (Caz) waarin ze de Read-Your-BookShelf-A-Thon (afgekort RYBSAT) aankondigt. Deze read-a-thon houdt in dat je een plek in je boekenkast kiest en vanaf daar lees je alle boeken die je nog niet eerder hebt gelezen. Zo simpel kan het zijn!

De RYBSAT vindt plaats van dinsdag 22 september t/m dinsdag 29 september en via deze Twitterpagina blijf je helemaal up-to-date. Tijd voor mijn TBR-stapel!

 
In totaal heb ik voor zes boeken gekozen die verdeeld staan over mijn twee onderste boekenplanken. Eventueel staat er nog een ongelezen boek en een ongelezen graphic novel op de onderste plank, maar ik denk dat zes boeken voor acht dagen eigenlijk al te ambitieus zijn.
 
De boeken die ik wil lezen zijn:
De elite van Kiera Cass - 268 pagina's
Anna and the French kiss van Stephanie Perkins - 401 pagina's
Lola and the boy next door van Stephanie Perkins - 373 pagina's
Isla and the happily ever after van Stephanie Perkins - 375 pagina's
Het dubbelleven van Cassiel Roadnight van Jenny Valentine - 239 pagina's
Vintage van Olivia Darling - 398 pagina's
 
Dat brengt het totaal op 2054 pagina's, haha! Momenteel ben ik ziek thuis van mijn werk omdat ik het rustig aan moet doen, dus in principe is lezen dan wel fijn. Ik zal zien hoe ver ik kom!
 
Doe jij ook mee aan de #RYBSAT? Welke boeken staan op jouw TBR?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten