donderdag 24 september 2015

RYBSAT update 3

Vandaag was de derde dag van de Read-Your-BookShelf-A-Thon (#RYBSAT). Ondanks dat ik minder heb gelezen dan de vorige twee dagen, lig ik nog steeds voor op schema.


Gisteravond maakte ik een klein beginnetje in Isla and the happily ever after van Stephanie Perkins. Vandaag heb ik minder tijd vrijgemaakt voor lezen en ik las het boek vanavond pas uit. Maar wat een geweldig slot! Ik heb inmiddels een beginnetje gemaakt in Jenny Valentines Het dubbelleven van Cassiel Roadnight en dat boek ga ik morgen zeker wel uit krijgen; ik lees Nederlandse boeken toch wat sneller en het zijn maar 239 pagina's.

Na drie dagen heb ik dus vier boeken uit en ben ik begonnen in een vijfde. Ik ben tevreden!

Mijn page count tot nu toe is: 1456 pagina's.

Hoe ging jouw derde dag van RYBSAT?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten