woensdag 23 september 2015

RYBSAT update 2

Wauw, de tweede dag van de Read-Your-BookShelf-A-Thon (#RYBSAT) zit er alweer op! Ik moet zeggen dat het me beter afgaat dan ik had verwacht en daar ben ik erg blij mee.


Gisteren kwam ik tot net over de helft van Anna and the French kiss en tegen 11.00 uur vanochtend las ik dit boek uit. Gelukkig vond ik het erg leuk, want er lagen nog twee boeken van Stephanie Perkins op stapel! Vanmiddag ben ik begonnen in Lola and the boy next door en dit boek las ik iets na 21.00 uur uit. Weer een topverhaal, al is Anna and the French kiss tot nu toe mijn favoriet. Ik ben nu net begonnen in het derde en laatste deel van deze 'serie', Isla and the happily ever after.

Ik had echt niet verwacht dat ik in twee dagen tijd al drie boeken zou uitlezen, het gaat best lekker!

Mijn page count tot nu toe is: 1088 pagina's.

Hoe gaat jouw RYBSAT?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten