dinsdag 28 april 2015

April book haul!

Weet je nog dat ik mezelf een book buying ban oplegde? Tja, die heb ik dus vandaag verbroken. Zoals mijn vader altijd zegt: 'Als je jezelf regels oplegt, dan kun je ze ook zelf breken', dus die houden we er dan maar in ;)

Het valt op zich wel mee trouwens hoor. Ik moest van mezelf eerst tien boeken uitlezen en dan pas mocht ik weer boeken kopen. Ik heb er sinds The unread book tag zes uitgelezen en ik heb sinds ik begon met de ban slechts één boek gekocht.

Goed, we gaan gauw beginnen met waar het allemaal om draait: mijn book haul van april!


Bovenop ligt Versjes van Lars van Lars van der Werf. Dit boekje las ik deze maand ook meteen uit, dus houd je ogen open voor de Books read by me van april. De gemiddelde score van Versjes van Lars op Goodreads is 4,15/5.
Daaronder ligt Wuthering Heights van Emily Brontë, een klassieker waar ik eerlijk gezegd tot begin deze maand nog niet van had gehoord. Ik keek een YouTubevideo van Sanne Vliegenthart en hoorde haar over de gezusters Brontë praten en ik wist meteen dat ik hun boeken wilde lezen, te beginnen met dit boek van Emily. Het toeval (?) wilde dat ik met Pasen bij mijn moeder kwam en zij mij dit boek cadeau deed. Ze vroeg nog of ik Emily Brontë wel kende en dat is nu dus zeker zo! De gemiddelde score van Wuthering Heights op Goodreads is 3,79/5.
Last but not least is daar het boek waarmee ik de fout in ging. Rainbow Rowells Fangirl. Nadat ik dit weekend in recordtempo haar boek Eleanor & Park uitlas (en verliefd werd), kon ik niet anders dan dit boek kopen. De gemiddelde score van Fangirl op Goodreads is 4,20/5.

Vergeleken met mijn vorige book haul heb ik deze keer een zeer bescheiden score, al zeg ik het zelf ;)

Welke boeken kocht jij in april? En heb jij bovenstaande boeken al gelezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten