woensdag 17 februari 2016

Wrap-up - Rainbowthon!

Van 7 t/m 14 februari vond de Rainbowthon plaats. Daar moest ik natuurlijk aan meedoen en dus is het tijd om jullie te laten zien wat ik heb gelezen!


In totaal heb ik vier hele boeken en ruim een half boek gelezen tijdens de achtdaagse readathon. In eerste instantie had ik vijf boeken op mijn TBR gelegd, maar dat was puur om alle kleuren van de regenboog te hebben. Ik had nooit gedacht om met mijn fulltime baan en drie sportavonden zo ver te komen!

Op de eerste dag van de Rainbowthon las ik mijn gele boek: Endgame - De opdracht van James Frey en Nils Johnson-Shelton.
Op dag twee en drie las ik mijn oranje boek: Every day van David Levithan.
Daarna deed ik er drie dagen over om het groen met rode boek te lezen en dat was De kleine getuige van Jodi Picoult.
Op de zevende en achtste dag las ik mijn boek met blauw op de rug: Vrees me van Tahereh Mafi.
Ook begon ik op de achtste en laatste dag nog in mijn paarse boek: Harry Potter and the philosopher's stone van - uiteraard - J.K. Rowling.
Mijn reviews volgen binnenkort.

Ik heb echt weer ontzettend genoten van deze readathon en ik kan niet wachten tot de volgende!

Mijn totale page count is: 1.731 pagina's.

Welke boeken las jij tijdens de Rainbowthon?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten