woensdag 4 november 2015

TBR - november!

Het is inmiddels vaste prik: aan het begin van de maand laat ik jullie zien welke boeken ik graag wil lezen. Vandaag is het de beurt aan mijn TBR voor november.

 
In november vindt NaNoWriMo (National Novel Writing Month) plaats en tijdens dat evenement wil ik proberen eens een verhaal af te maken. Daar ben ik namelijk niet zo goed in :') Daarom heb ik voor deze maand wat minder boeken gekozen om te lezen, want ik moet wel tijd overhouden om te schrijven natuurlijk!
 
Afgelopen maand begon ik met het herlezen van de Harry Potter serie van J.K. Rowling en daar ga ik deze maand mee verder. Ik ben van plan om Harry Potter en de gevangene van Azkaban, Harry Potter en de vuurbeker en Harry Potter en de orde van de feniks te lezen. Vooral die laatste is best een dikke pil! Ook wil ik Through the looking-glass and what Alice found there van Lewis Carroll lezen. Alice's adventures in Wonderland las ik in juli al, dus het is hoog tijd om dit boekje te lezen.
 

Welke boeken ga jij lezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten