zaterdag 21 november 2015

NaNoWriMo2015 - update 3


Wauw, NaNoWriMo is inmiddels al drie weken onderweg en ik had nooit durven dromen dat ik nog steeds actief bezig zou zijn met mijn verhaal. Go me! ;)

Meer over de achtergrond wat betreft mijn deelname aan NaNoWriMo2015 lees je hier. Vandaag vertel ik jullie hoe deze week is gegaan in mijn derde update!


Deze week is eigenlijk best wel goed gegaan. Ik heb gelukkig maar een keer mijn word goal voor de dag niet gehaald en dat was op vrijdag. Omdat ik inmiddels vrij ver voorloop op mijn eigenlijke doel heb ik mezelf niet al te veel druk opgelegd om meer te schrijven dan nodig en ik vind het dan ook niet zo erg dat ik gisteren mijn doel niet heb gehaald.

In de eerste week maakte in veel gebruik van NaNo Word Sprints en in de tweede week van Written Kitten, maar deze week heb ik daar nauwelijks naar omgekeken. Vaak was er net geen sprint coach online als ik ging schrijven en Written Kitten werkte op de een of andere manier niet. Wat mij er deze week doorheen heeft gesleept - af en toe was dat echt nodig, omdat de concentratie ver te zoeken was - zijn Spotify afspeellijsten. De lijst die voor mij het beste werkte deze week is de afspeellijst die Charlie Simpson heeft gemaakt in het account van Busted. De volgende nummers staan daarin:
1. Deftones - Swerve city
2. John Martyn - May you never
3. Sparta - Collapse
4. Box Car Racer - Watch the world
5. CHVRCHES - The mother we share
6. The Story So Far - Quicksand
7. The Knife - Heartbeats
8. Deftones - My own summer (shove it)
9. Jackson Browne - The barricades of heaven
10. Creedence Clearwater Revival - Lodi
11. Psyched Up Janis - The stars are out
12. Bon Iver - Blood bank
13. Elliot Smith - Ballad of big nothing
14. Daft Punk - Get lucky
15. Johnny Cash - Hurt
16. Cyndi Lauper - Time after time
17. Bruce Hornsby and the Range - Every little kiss
18. Cutting Crew - (I just) died in your arms

Voor mij is het de ideale muziek om bij te schrijven, want het leidt me niet af! Uiteraard is voor iedereen andere muziek handig, maar wie weet heb je er iets aan :)

Laten we eens kijken naar de nummers van deze derde week:

Zondag 15 november:
Gepland aantal woorden: 2.000
Werkelijk aantal woorden: 2.020
Gepland totaal aantal woorden: 25.240
Werkelijk totaal aantal woorden: 35.420

Maandag 16 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.580
Gepland totaal aantal woorden: 26.764
Werkelijk totaal aantal woorden: 37.000

Dinsdag 17 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 2.004
Gepland totaal aantal woorden: 28.288
Werkelijk totaal aantal woorden: 39.004

Woensdag 18 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 2.068
Gepland totaal aantal woorden: 29.812
Werkelijk totaal aantal woorden: 41.072

Donderdag 19 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.678
Gepland totaal aantal woorden: 31.336
Werkelijk totaal aantal woorden: 42.750

Vrijdag 20 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.251
Gepland totaal aantal woorden: 32.860
Werkelijk totaal aantal woorden: 44.001

Zaterdag 21 november:
Gepland aantal woorden: 2.000
Werkelijk aantal woorden: 2.015
Gepland totaal aantal woorden: 34.860
Werkelijk totaal aantal woorden: 46.016

Nou, ik mag niet klagen vind ik! Volgens de statistieken op mijn NaNoWriMo-account zou ik nog 443 woorden per dag moeten schrijven om 50.000 woorden te halen op 30 november. Ik wil het lot niet tarten, maar volgens mij moet dat wel lukken ;)

Nog maar iets meer dan een week te gaan in het NaNoWriMo-avontuur. Ik ben benieuwd met hoeveel woorden ik eindig :) Dat zie je natuurlijk in mijn volgende update. Mocht je in de tussentijd ook op de hoogte willen blijven, volg me dan op Twitter!

Voor meer informatie over NaNoWriMo kun je kijken op de website.

Hoe ver ben jij met je verhaal?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten