woensdag 1 juli 2015

Monthly favourites: juni!

Er is weer een maand voorbij, dus dat betekent een nieuwe Monthly favourites!

YouTubevideo
Something I want you to know (coming out) - van het officiële YouTubekanaal van Ingrid Nilsen. Wauw, wat heb ik veel respect voor deze vrouw. Ik heb echt zitten janken tijdens het kijken van deze video, dus pak de zakdoekjes er maar vast bij!
 
Boek
John Green en David Levithan - Will Grayson, Will Grayson. Een prachtig verhaal met mooie thema's en geweldige personages.
 
Lied
Maaike Ouboter - Lijmen, van het officiële YouTubekanaal van Q-music. Ik kocht het album van Maaike omdat ik in oktober naar haar theatertour ga. Dit nummer vind ik op dit moment het mooist.
 
 Film
Gooische vrouwen 2. Ik keek de film op een dag waarop ik ontzettend verdrietig was en hij maakte me aan het lachen. Echt een heerlijke niet-nadenken-film.
 
 Quote
Dit is precies wat ik aan het doen ben (althans, dat probeer ik) sinds ik vorige maand slecht nieuws kreeg in het ziekenhuis.
 
Foto/afbeelding
Deze foto maakte ik vorige week zelf op Schiphol toen ik vliegtuigen ging kijken. Per ongeluk was ik er op het moment waarop de Airbus A380 van China Southern Airlines er ook was. Met de neus in de boter noemen we dat ook wel!
 
Twitteraccount
Rainbow Rowell, de schrijfster van onder andere Eleanor & Park, heeft veel humor!
 
Wat waren jouw favorieten van deze maand?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten