zondag 26 april 2015

Ups & downs 34

Hee!

Het zou vandaag slecht weer worden en terwijl ik deze post typ, vertelt Helga op RTL 4 ook dat het ontzettend regenachtig is geweest. Maar hier in Zutphen is geen druppel gevallen - in ieder geval niet vanaf 10.00 uur, toen ik wakker werd ;) Een fijne dag dus! Hopelijk is het weer morgen ook beter dan voorspeld, want het zou toch jammer zijn als Koningsdag compleet in het water valt.


Hoe dan ook, het is tijd voor de ups & downs van deze week!

+ Ik ontving mijn eerste postcrossing kaarten.
+ Het was erg gezellig op het werk.
+ Ik deed iets nieuws op het werk en dat pakte goed uit!
+ Deze week las ik twee goede, mooie boeken uit.
+ Gisteren had ik een erg gezellige middag bij mijn vader en stiefmoeder.
+ Donderdag hoorde ik van mijn stiefbroer dat ik weer een neefje of nichtje krijg!
+ Mijn schoonzusje en ik gaan onze verjaardagen samen vieren in mijn huis en dat is de eerste keer in mijn leven dat ik mijn verjaardag vier in mijn eigen huis :)
+ Ik heb nu al twee keer gebruik kunnen maken van mijn TBR jar en daar word ik heel blij van.
+ Dit weekend was heel fijn.

- Mijn hoofdpijn is nog steeds niet over en dat is echt heel vervelend.

Verder was het een heerlijke week! Wat waren jouw hoogtepunten?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten