zondag 19 april 2015

Ups & downs 33

Let's jump right in!

+ Mijn functioneringsgesprek verliep heel goed.
+ Op secretaressedag is ons secretariaat goed in het zonnetje gezet.
+ Deze week vloog echt voorbij.
+ Mijn vader en stiefmoeder kwamen gisteren op visite en ze bleven ook eten.
+ Ze hadden heel lief plantjes meegenomen voor mijn balkon!
+ Ik heb vandaag weinig anders gedaan dan lezen en YouTubevideo's kijken. Those are my favourite days :)
+ Ik heb een aantal werkgerelateerde dingen voor het eerst gedaan deze week en dat ging goed!
+ Ik ben (nog) niet zenuwachtig voor morgen (weer iets nieuws op het werk).
+ Ik heb lang gebeld met mijn vader, mijn broer en mijn beste vriendin, gezellig!
+ Vrijdag maakte ik mijn eigen TBR jar en ik ben er zooo blij mee.
+ De huisarts heeft me een neusspray gegeven waardoor mijn verkoudheid (en daarmee mijn constante hoofdpijn die nu al 3,5 week duurt) over zou moeten gaan.
+ Gisteren zat ik voor het eerst op mijn balkon!
+ Woensdag maakte ik een wandeling rond de grote vijver voor mijn huis.
+ Ik heb deze week vanwege overwerken en hoofdpijn niet gesport en ik voel me er niet eens schuldig over.

- Zware hoofdpijn in combinatie met acht uur per dag achter een computer zitten is niet echt prettig.
- Ondanks een goed verlopen functioneringsgesprek met positieve afloop heb ik toch een nare bijsmaak.


Ik heb geen derde down, dus dit was een lekkere week! Hoe was die van jou?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten