dinsdag 21 april 2015

The book colour tag - geel

Book colour tags, ik vind ze zo leuk om te doen! Daarom vandaag alweer de derde: na mijn groene en rode boeken laat ik jullie nu mijn gele exemplaren zien :)


Zoals je ziet heb ik echt heel weinig boeken in deze vrolijke kleur, jammer! Als eerste zie je De blauwe muze van Manon Uphoff. En alvast een spoiler voor mijn Books read by me van april: dit is echt een tegenvaller. Daarna Incendio van Tess Gerritsen. Volgens mij heb ik dit boekje gratis bij een ander boek gekregen. Het is een kort, maar oh zo spannend verhaal. Na Valentijn van Esther J. Ending heeft intrigerende aspecten, al is slechts de grote lijn mij bijgebleven. Sophie Kinsella's Hou je mond! is weer een heerlijk boek waarin veel mis gaat, waar ik veel om moest lachen en waar je echt van gaat houden. Net als voor voorgaande dame heb ik ook niets dan lof voor Jill Mansell. Haar boek Gemengd dubbel las als een trein en is een echte feelgood chicklit. Karen Joy Fowlers We are all completely beside ourselves kocht ik op Gatwick Londen voor ik weer naar huis vloog na mijn weekendje Brighton (snik). Dit boek heb ik nog niet gelezen, maar ik ben er wel ontzettend benieuwd naar! Hopelijk grabbel ik hem gauw uit mijn TBR jar ;)

Tja, ik kom dus maar op zes gele boeken. Hoeveel heb jij er in je kast staan?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten