zondag 22 februari 2015

Ups & downs 26

Aan het eind van een best lange week weer een nieuwe ups & downs.

+ Ik heb ontzettend veel inspiratie opgedaan voor 't Theehoekje, dus stay tuned!
+ Ik heb voor mezelf gekozen en hoewel dat niet de hele tijd heel goed voelt, ben ik toch trots op mezelf.
+ Ik heb ein-de-lijk een boek uitgelezen waar ik al ruim drie jaar in bezig was. Nee, dat is niet gelogen...
+ Ik heb zo'n vermoeden dat ik voor het eerst in mijn WIDM-kijk-loopbaan in de goede richting zit!
+ In het ziekenhuis is mij op het hart gedrukt meer met ontspanning bezig te gaan, dus nog meer reden om me aan mijn goede voornemen te houden.
+ Iemand van wie ik al lange tijd niets had gehoord lijkt zowaar wat interesse te tonen (ik heb eens afgewacht tot zij een stap zette in plaats van het altijd van mijn kant te laten komen).
+ Charlie Simpson favoriette deze week een van mijn tweets en ook een van mijn favoriete bloggers/YouTubers zag mijn tweets!
+ Ik heb twee cd's gekocht die ik al heel lang wilde hebben, altijd leuk :)
+ De verschrikkelijke hoofdpijn van afgelopen vrijdag is iets beter te handelen.

- Ik heb me in lange tijd niet zo ziek gevoeld.
- Alleen wonen als je ziek bent is verre van ideaal, zeker in een stad waar je sowieso al niemand kent.
- Vanwege de griep heb ik mijn skiƫnde collega moeten teleurstellen, want eigenlijk zou ik op haar huis en huisdieren passen. En ja, daar voel ik me behoorlijk rot over.

Conclusie: ik heb wel eens betere weken gehad ;) Maar goed, zonder downs zouden we de ups veel minder waarderen!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten