vrijdag 31 oktober 2014

Monthly favourites: oktober!

De vorige monthly favourites post is nog maar kort online, maar ook in de maand oktober heb ik weer wat favorieten gevonden!

YouTubevideo
 
Boek
John Green - Een weeffout in onze sterren
 
Lied
Helaas is er geen YouTubevideo van, maar het nummer 'Letters' van de Britse band Union Sound Set is echt fenomenaal. In mei heb ik de band dit nummer live zien spelen en dat was echt geweldig. Om het gebrek aan een video van dit nummer goed te maken, hieronder in ieder geval de trailer die Union Sound Set heeft gemaakt voor het album 'To The Wolves' waar 'Letters' onderdeel van is.
Union Sound Set - To The Wolves Album Trailer, van het officiĆ«le YouTubekanaal van Union Sound Set
 
 Film
 Ik heb deze maand twee films gekeken die ik allebei niet favourites-waardig vind. Vandaar dat ik voor deze keer een serie uitkies :)
Homeland (ik ben in 1,5 week tijd al halverwege seizoen 2!)
 
 Quote
Een leuke kaart die ik heb gekocht toen ik in mei in Londen was, geniaal gevonden!
 
Kledingstuk
 Deze kanten singlet heb ik afgelopen zaterdag gekocht bij Costes en hij zit echt heel mooi
 
Make-up
Essence - Stay all day concealer (de concealer die ik kwijt was, maar toch ook weer niet)
 
 Verzorging
The Body Shop - Brazil Nut beautifying oil (dry oil for body, face and hair)
 
Eten
De vriendin van mijn stiefbroer was jarig deze maand en al dagen van tevoren keek ik uit naar haar overheerlijke monchoutaart! Ze gebruikt Bastognekoekjes als bodem en dat is echt hemels. Sorry, ik heb wederom geen foto... :(
 
Drankje
Om het goed te maken heb ik twee foto's van drankjes!
De topcombinatie van warme chocolademelk en mini marshmallows waar ik het in de vorige favourites over had
Een lekker frisse smoothie van komkommer, appel, yoghurt en hennepzaad, very nice!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten