woensdag 15 oktober 2014

Monthly favourites: september!

Oké, het is wat laat (halverwege oktober, ik weet het...), maar toch wil ik jullie mijn favorieten van september niet onthouden! Het gaat wel ietsjes anders dan normaal, aangezien ik een nieuwe telefoon heb en alle foto's weg zijn.

YouTubevideo
Mac Barnett - Why a good book is a secret door, van het officiële YouTubekanaal van TED
 
Boek
Robyn Schneider- The beginning of everything
 
Lied
 
 Biffy Clyro - Biblical, van het officiële YouTubekanaal van Biffy Clyro
 
 Film
Silver linings playbook
 
 Quote
Deze quote hangt op mijn koelkast
 
Kledingstuk
 Verander 'day' maar in 'month' ;)
 
Make-up
L'Oréal Paris Lumi magique foundation (aanbevolen door een collega vóór de 'no makeup on kind of days')
 
 Verzorging
Rituals - Honey Touch Indian Rose & Himalaya Honey Body Cream
 
Eten en drinken
Voor deze keer combineer ik eten en drinken. Dit moet je echt proberen: deze mini marshmallows in warme chocolademelk! Hemels...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten