maandag 4 januari 2016

TBR - januari!

Allereerst allemaal een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat 2016 voor iedereen een fijne en mooie tijd wordt :) En natuurlijk hoop ik ook dat jullie net als ik lekker blijven lezen! Voor januari liggen de volgende boeken op stapel.

 
Ik had in eerste instantie nog twee andere boeken op mijn TBR stapel liggen, maar toen kreeg ik twee boeken te leen van mijn zus. PAAZ en UP van Myrthe van der Meer hebben die twee plekken dus ingenomen. Ik ben al begonnen in PAAZ en ik moest er echt even in komen om eerlijk te zijn, maar inmiddels leest het lekker door.
Na de twee boeken van Van der Meer ga ik beginnen aan The miniaturist van Jessie Burton. Ik heb er heel veel goede verhalen over gehoord, maar toch ben ik er een béétje bang voor. Het is namelijk een redelijk dik boek, dus ik denk dat ik er wel even over doe ;)
Daarna is Alles te verliezen van Esther Verhoef aan de beurt. Dit boek kreeg ik van mijn moeder omdat zij het dubbel heeft. Ik heb nog niet eerder een boek van Verhoef gelezen, dus ik ben erg benieuwd!
Als allerlaatste - maar zeker niet minste - hoop ik Karen Joy Fowlers We are all completely beside ourselves te lezen. Dit boek kocht ik bijna een jaar geleden op een vliegveld in Londen, dus het wordt de hoogste tijd dat ik het lees.
 

Wat zijn jouw leesplannen voor deze maand?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten