zondag 5 april 2015

Ups & downs 32

Er is weer een week voorbij en dat betekent dat ik opnieuw veel leuke en ook wat minder leuke dingen heb meegemaakt. Ik deel ze vandaag met jullie.


+ Ik heb een heel fijne broek gekocht.
+ Deze week kocht ik twee iTuneskaarten met een totaalwaarde van € 50,= en ik hoefde maar € 40,= te betalen.
+ Dit weekend zag ik mijn hele familie, al was het met sommigen heel vluchtig.
+ Ik ben naar de uitvoering van The passion in mijn geboortedorp geweest, wat echt heel mooi was.
+ Terwijl ik fietste in een storm met heel veel regen bleef mijn make-up en haar wonderbaarlijk goed zitten (het zijn de kleine dingen die het 'm doen ;)).
+ Ik heb me goed gered op het werk toen ik een ochtend alleen zat (in plaats van samen met vier collega's).
+ Ik heb superleuke schoenen gezien die ik dinsdag ga kopen (bij inlevering van oude schoenen krijg ik € 10,= korting, dus vandaar dat ik het nog even heb uitgesteld).
+ Gisteravond was het ontzettend gezellig.
+ Een boek van een schrijfster over wie ik heel toevallig deze week iets hoorde (waarna ik besloot dat ik haar boek zeker wilde lezen) heb ik inmiddels al in mijn bezit, doordat ik het van mijn moeder kreeg vandaag.
+ Ik heb deze week veel gebeld met mijn broer, leuk!
+ Ik ben weer met postcrossing begonnen.
+ Ik ontdekte weer wat YouTubers.

- Deze week had ik af en toe zware frustratie (maar dat heb ik binnen gehouden tot ik op een plek was waar ik het kon uiten).
- Al 1,5 week heb ik last van hoofdpijn.

Ik kan geen derde 'down' bedenken en het is een beetje gek om te gaan zoeken naar iets negatiefs, dus dat doe ik dan ook lekker niet!

Was jouw week net zo fijn?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten