zondag 4 januari 2015

Huisje, boompje, beestje

Nou, het kost wat inspanning (en geld...), maar dan heb je ook wat: mijn huis is klaar! Ik woon er nu twee weken en sinds gisteravond zijn alle dozen uitgepakt en kan ik rustig op de bank zitten zonder de hele tijd tegen zooi aan te kijken. Hoe fijn is dat?! De planning van mijn broer is dus uitgekomen: in het weekend vóór de kerst sliep ik hier voor het eerst.

Twee dagen voor de kerst kwam dan ook het beloofde 'beestje'; mijn broer kwam als verrassing samen met zijn vriendin de kat al brengen! Ik ben wel de laatste die van katten houdt, maar ik moet toegeven dat het zorgt voor een hoop gezelligheid. Zeker nu ik zo ver bij mijn familie vandaan woon, is het fijn om niet helemáál alleen te zijn.

Het is nog wel wennen (op een positieve manier) dat dit huis nu helemaal van mij is. Dat is nog wel wat anders dan een studentenkamer! Het is echt supermooi geworden, mede dankzij mijn vader, broer en schoonzusje. Zij hebben ontzettend vaak geholpen en hun weekend opgegeven om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk kon verhuizen. Echt heel lief van ze!

Door alle drukte heb ik he-le-maal geen tijd gehad voor 't Theehoekje (voor niets eigenlijk...), maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden! As we speak zit ik aan mijn bureau deze post te typen en ik kan niet anders dan zeggen dat dit vele malen fijner werkt dan met een kromme rug met de laptop op schoot op de bank. Bereid je dus voor op meer schrijfgeweld hier :)

Vandaag ga ik meteen een hoop schade inhalen, maar een monthly favourites voor december sla ik over; ik heb gewoonweg niet de tijd gehad om me daarop te richten.

Stay tuned voor meer posts vandaag!

x (en natúúrlijk nog de beste wensen voor 2015)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten