zondag 26 oktober 2014

Ups & downs 13

Hallo! Wat vliegt de tijd toch; het is alweer eind oktober. Net als in 2013 weet ik niet goed waar het jaar gebleven is (op het enge af). Maar goed, het einde van een week betekent natuurlijk een nieuwe ups & downs!

+ Ik heb mijn wintergarderobe gekocht (altijd een fijn gevoel, totdat je inlogt bij internetbankieren...).
+ Ik ben voor het eerst sinds mijn verjaardag (5,5 maand geleden) naar de kapper geweest.
+ Mijn zus noemde me 'net als een topmodel' toen ze mij vanochtend zag met mijn nieuwe kapsel :)
+ Ik heb mijn kleinste nichtje weer vastgehouden!
+ Bij de controle in het ziekenhuis liet de arts weten dat de operatie geslaagd is en dat het er goed uitziet!
+ Ik heb gezellig geluncht met mijn broer en schoonzus.
+ Ik heb een date gehad (hierover deze week meer)!
+ Ik heb voor het eerst sinds de operatie (5,5 weken geleden) weer gefietst!

- Helaas betekent de geslaagde operatie niet dat ik nu klaar ben; ik moet nog verschillende stappen zetten (zelfs nog zo lang dat het helemaal niet voelt als een positieve boodschap die de arts mij gaf).
- Ik had vandaag al een haal in mijn splinternieuwe rok (die gelukkig meteen gefixt is door mijn stiefmoeder, dat dan weer wel :)).
- Ik heb sinds mijn afspraak in het ziekenhuis weer meer pijn.

Tot gauw!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten