zaterdag 2 augustus 2014

Monthly favourites: juli!

Juli is net voorbij en het was wat mij betreft een maand waarin veel gebeurde. Niet alles was even leuk, maar de meeste dingen waren toch zeker positief! Vanaf nu zal ik iedere maand mijn favorieten met jullie delen. We gaan gauw beginnen!

YouTubevideo
Charlie Simpson - Long Road Home (unplugged), van het officiƫle YouTubekanaal van Charlie Simpson
 
Boek
Chantal van Gastel - Zoek het maar uit
 
Lied
 
 
 Film
 
 Gravity
 
 Quote
Een goede quote om je iedere dag te herinneren dat je zelf de keuze hebt om te doen wat je wilt
 
Kledingstuk
 
 Deze jurk van Steps had ik aan op de bruiloft van mijn broer
 
Make-up
 Benefit they're Real! mascara
 
 Verzorging
Formula 10.0.6 Best face forward daily foaming cleanser
Formula 10.0.6 Pores be pure skin-clarifying mud mask
 
Eten
Deze heerlijke pasta met gehakballetjes is gemaakt door mijn schoonzusje, jamm!
 
Drankje
In Antwerpen heb ik heerlijke ijsthee gedronken waarin niet alleen een schijfje citroen, maar ook een schijfje sinaasappel, een partje limoen en een aardbei zaten. Of de ijsthee huisgemaakt was weet ik niet, maar zo leek hij wel. Ik weet dat ik jullie nu lekker loop te maken, maar helaas kan ik hem jullie niet laten zien. Ik ben vergeten een foto te maken (dom, dom, DOM)... Wie weet komt hij nog eens voorbij!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten