zondag 31 augustus 2014

Internetproblemen...

Hee hoi!

Het is momenteel weer erg stilletjes hier op 't Theehoekje en dat heeft alles te maken met internetproblemen... Internet is geweldig als het werkt, maar zodra het niet doet wat je wilt dan heb je er meteen ook heel veel werk van.

Het vervelendste is nog wel dat er drie huisgenoten zijn die ook gebruik maken van 'mijn' internet en dat die dus ook problemen ondervinden.

Maar goed, dat maakt voor jullie uiteraard niets uit en ik baal er echt van dat er nu weer weinig posts op 't Theehoekje komen, terwijl ik wel heel gemotiveerd ben! Ik ga vanaf nu dus proberen om het via mijn telefoon te doen (via 3G, fingers crossed dat het een beetje wil lukken), zodat jullie in ieder geval nog een béétje kunnen theeleuten hier :)

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten