zondag 13 juli 2014

Ups & downs 1

Vanaf deze week wil ik iedere zondag mijn hoogte- en dieptepunten met jullie delen. Hoewel dat laatste nogal zwaar klinkt, gaat dat reuze meevallen! De bedoeling is dat ik drie ups en drie downs per week met jullie deel. Komt 'ie!

+ Mijn schattige, vierjarige nichtje kwam logeren.
+ Ik zag een konijn naast het spoor zitten.
+ Charlie Simpson retweette mijn tweet en liked mijn Instagramfoto.
+ (Stiekem een vierde) Eindelijk een plan gemaakt om het schrijven weer op te pakken.
+ (Oeps, nog een vijfde... Sst!) Rock Sound Magazine gevonden na een zoektocht op Schiphol, in Barcelona èn Valencia. Waar ik hem vond? Gewoon in Zwolle, bij Waanders In De Broeren (topwinkel!).
+ (En nog een zesde... Ik haal het limiet van de ups er wel af, want er is niet iets als te veel positiviteit!) Gezellig gegeten en voetbal gekeken met mijn broer en zijn vriendin.
+ Een tòpcadeau (al zeg ik het zelf) gevonden voor de aanstaande bruiloft van diezelfde broer en zijn vriendin. Zooo passend!



+ Een superleuk vrijgezellenfeest gehad voor mijn aanstaande schoonzusje. En ja, ze was ècht verrast dat het op die dag was!
+ Mijn konijn eindelijk weer gezien; sinds mijn avontuur in Antwerpen woont hij bij mijn andere broer.

- Tot op mijn sokken zeiknat geregend.
- Om 06.15 uur gewekt door mijn bovenvermelde schattige nichtje (Ja, ondanks dat is ze nog steeds schattig).
- De tandarts wees mij op een afgebroken vulling.

Zo, drie keer zoveel pluspunten als minpunten deze week. We gaan goed! Wat waren jouw highs en lows? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten