woensdag 8 januari 2014

Nieuwe oude verslaving

Ashton Kutcher is al jaaaren mijn favoriete acteur en dat heeft niet alleen met zijn looks te maken. Ik vind hem ook erg grappig! Om die reden ben ik That '70s Show gaan kijken en voor mijn negentiende verjaardag kreeg ik de eerste twee seizoenen op dvd. Destijds kostten ze nog € 20,00 of € 25,00 per seizoen, maar inmiddels zijn ze een stuk goedkoper. De laatste zes seizoenen heb ik namelijk kunnen kopen voor maar € 6,99! Een koopje voor een serie die zo leuk, grappig en makkelijk is. En met makkelijk bedoel ik dat je zo weer kunt beginnen met kijken, ook als je een tijd niks hebt gezien.

En zo wil het geval dat ik sinds een paar dagen weer flink aan het kijken ben geslagen. Want hoewel het inmiddels dus al ruim 4,5 jaar geleden is dat ik de eerste twee seizoenen kreeg, ben ik nu pas bij seizoen vier aanbeland. En ja, dat is beschamend. Ik vind de serie superleuk en toch maak ik er niet voldoende tijd voor om hem te kijken. Zonde! Toen ik aan het zappen was en langs That '70s Show kwam, was mijn oude verslaving weer aangewakkerd.

Sinds vrijdag heb ik al veertien afleveringen gezien en het einde is nog niet in zicht! Ik neem mezelf voor dat ik deze keer volhoud en de hele serie afkijk voor het einde van het jaar. Misschien is het ruim genomen, maar dan houd ik het wel haalbaar. Weer een goed (en errrrg leuk) voornemen erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten